Karhukuvakisa

Haluatko esitellä omia karhukuviasi myös muille? Osallistu Karhuseuran ensimmäiseen karhuaiheiseen valokuvauskilpailuun.

Kilpailuaika: 1.6.-30.9.2017

Kuvassa tulee olla mukana karhu, nallekarhu tai muu karhukuvio, muutoin aihe on vapaa. Parhaat kuvat palkitaan.

1.10.2017:
Kilpailu jouduttiin peruuttamaan osanottajien vähyyden vuoksi.

VALOKUVAUSKILPAILUN
OSALLISTUMISEHDOT

Kilpailun nimi: Karhukuvakisa
Kilpailuaika: 1.6.-30.9.2017
Kilpailun järjestäjä: Karhuseura

Kilpailukuvassa tulee olla mukana karhu, nallekarhu tai muu karhukuvio, muutoin aihe on vapaa. Kilpailuun voi lähettää enintään neljä kuvaa. Kuvan pitää olla vähintään vaaka- tai pystytasossa 1800 x 1200 pikseliä, resoluutio 180 pikseliä, koko enintään 10 megatavua. Kuvassa ei pidä olla päiväystä, vesileimaa tai nimeä. Kilpailuun voi osallistua vain digitaalisilla tiedostoilla.

Kuvayhdistelmät ja kuvamanipulointi (mm. päällekkäisotokset, kuvaelementtien siirto, lisäys tai poistaminen) ovat kiellettyjä, mutta kaikki muut kuvan muokkaamistavat ovat sallittuja. Ilmoita kuvan tiedoissa, missä määrin olet korjannut kuvaa.

Kuvaajalla tulee olla täydet oikeudet kuvaan ja sen julkaisemiseen. Kuvausajankohta on vapaa. Kuvan aiemmalla, muulla eriaikaisella tai samanaikaisella käytöllä ei ole merkitystä. Karhuseura pidättää oikeuden poistaa kuvan, joka vaikuttaa loukkaavalta, sopimattomalta tai vastenmieliseltä. Kuvaaja vastaa tiedostojen teknisestä toimivuudesta. Jos kuva ei avaudu, suljetaan kilpailija pois kilpailusta.

Kilpailuun lähetetyt kuvat ovat esillä Karhuseuran nettisivustolla, jossa voit tutustua niihin. Lähettäessäsi kuvan annat samalla luvan julkaista sen Karhuseuran verkkosivulla ja/tai Karhukatsaus -lehdessä.

Arviointiperusteita voittajakuvan valitsemisessa ovat laatu ja ammattitaito, aihe ja kauneus, värit ja valot sekä sommittelu ja rajaukset. Voittaja valitaan lokakuun aikana. Kolme parasta kuvaa palkitaan nallekarhuilla.

1. palkinto: 50 euron ruskeakarhu
2. palkinto: 30 euron pandakarhu
3. palkinto: 20 euron jääkarhu

OSALLISTUMISLOMAKE

Lähetä kuvasi sähköpostitse:
Email (To): karhuseura@karhuseura.net
Otsikko (Subject): Karhukuvakisa

Nimeä ja kuvaile kukin kuva erikseen.
Laita yhteystietosi mukaan.
Lataa liitetiedostoksi kuvasi.

Nimimerkki: (Taiteilijanimesi kuvien esittelyssä)
Kuvan nimi: (Anna nimi kullekin kuvallesi)
Kuvaus: (Kuvaile lyhyesti kuvaa, teknisiä piirteitä, aihetta ja muita kuvan herättämiä ajatuksia).

Osallistujan nimi: (Etu- ja sukunimi)
Katuosoite: (Asunto-osoite)
Postiosoite: (Postinumero ja postitoimipaikka)
Sähköposti: (Pakollinen)
Puhelinnumero: (Ei pakollinen)

Olet lukenut valokuvauskilpailun osallistumisehdot.
Hyväksyt ehdot ja sitoudut noudattamaan niitä: (Kyllä / Ei)